שאלות על פרויקט מהלימודיים, לא זוכר את השאלה במדויק אבל בגדול נתנו כמה מחלקות והיה צריך לממש כמה פונקציות בהם, צריך לדעת טוב מהו ממשק/מחלקה אבסטרקטית/הורשה. בסוף היה שאלון עם כל מיני בעיות (בעיקר מתקשר לקורס מבני נתונים).
שאלות מתוך הראיון
לממש סינגלטון, מניפולציות על עץ חיפוש בינארי, למצוא אם יש מעגל ברשימה מקושרת.
שלב הראשוני של התהליך הוא מרכז הערכה של כ 7 אנשים.
שאלות מתוך הראיון
בתהליך זה בוחנים את הדינמיקה בעיקר, נטתנים קופסת חפצים וברזלים, וצריך לחשוב על איזשהי המצאה או פיתוח ולהציג אותה, נותנים דף עם רשימת מועמדים לעבודה יש לדרגם לפי סדר העדפה, והצדת פיתוח טכנולוגי כלשהו (נאמר נראש אם צריך)
שני ראיונות ברצף, הראיון הראשון היה עם מנהל הקבוצה והשני עם מהנדס
בראיון עם המנהל לא היו שאלות מקצועיות, רק אישיות...
שאלות מתוך הראיון
לדעתי זו לא שאלה ששואלים מהנדס עם עשרות שנות נסיון:
"..מצא את תת הסדרה הארוכה ביותר מתוך סידרה של תווים"
שאלה של רקורסיה - או שאתה יודע או שלא...מה היא אומרת עליך?, לא ברור...
דינאמיקה קבוצתית - בהתחלה ביקשו מאיתנו להציג את עצמנו בקצרה ולהוסיף פרט אשר לא מופיע בקו"ח לסיום.
אחר כך נתנו לא "לבנות" מוצר חדשני מכל מיני שאריות של חלקים מהמפעל, לא באמת הצלחנו לבנות משו אבל הסברנו את הרעיון ואת הפיזיקה שעומדת מאחוריו ונראה שזה הספיק.
בנוסף ביקשו מאיתנו להכין הרצאה בת 5 דקות על נושא טכנולוגי ותוך כדי המראיינים שאלו מלא שאלות. צריך לשמור על קו מחשבה ועל קור רוח ובנוסף להכיר טוב את הנושא.
שאלות מתוך הראיון
לספר על עצמך ובנוסף לפרט בצורה הגיונית כל דבר שעשינו איך הוא עובד. פיזיקה פשוטה
ראיון ראשוני בטלפון
מרכז הערכה עם דינמיקה קבוצתית
ראיון טכני
ראיון עם ראש צוות
שאלות מתוך הראיון
נתנו איזשהו רכיב לא ברור עם חוברת מקט"ים והוראות הרכבה, מבקשים לפרק ואז להרכיב חלק מסויים - צריך למצוא מה זה החלק הזה מתוך השרטוט ולפרק אותו.
לאחר מכן שואלים כמה שאלות בסגנון - "מה לדעתך הרכיב הזה עושה".
יש כבל בעל שני גידים באורך ק"מ, איך ניתן לדעת שהוא תקין? (יש עובד נוסף בקצה השני שלו)
ציירו מערכת על הקיר עם כמה יחידות ותיארו תקלה, השאלה היא- איזה יחידה תקולה והחלפתה תפתור את הבעיה?
יש רק דבר אחד שניתן להחליף, מסתכלים איך אתה מנתח את המערכת ומנסה לפתור את הבעיה.